FOLLOWERS

Tuesday, January 25, 2011

I LOVE FSSR and My mission is tuk jadi Fashion Designer



Bagi Fazo tidak pernah terlintas difikiran untuk belajar ke peringkat yang lebih tinggi i mean University.Selepas tamat belajar diperingkat sekolah. Fazo mendapat tawaran untuk belajar di sebuah IPTA, fazo memang tidak menjangka maybe rezeki menyebelahi fazo…alhamdulilah.Fazo ditawarkan belajar di UiTM cawangan Perak pada tahun 2003 hingga 2006 didalam jurusan Fine Art atau lebih dikenali sebagai Seni Halus(same je lah maksudnya)..Actually fazo dari diploma sudah berminat didalam jurusan seni reka fesyen maybe time tu fazo tak bersedia untuk mengambil kursus tersebut.
Tapi alhamdulilah dengan usaha ,semangat dan azam yang kuat fazo berjaya menamatkan kursus yang fazo ambil. Didalam masa yang sama fazo telah bertekad kalau fazo berjaya menamatkan diploma dengan cemerlang…fazo ingat baru nak ambil kursus dalam Seni Reka Fesyen..
Sempat lagi bergambar time balik Class....Petang yang menyasikkannn...
Alhamdulilah sekali lagi kerana rezeki berpihak kepada Fazo. Fazo berjaya ditawarkan Kursus (Hons) in Fashion di UiTM Shah Alam. Apa lagi fazo memang seronok especially dapat support sepenuhnya dari family..

2 comments:

  1. haha... kelakar la tjuk n3

    berusaha lah OK!! support from me too.. :)

    ReplyDelete
  2. Hahaha...thanks NUr Zulaiha...
    sama2 lah ye kite ya,......

    ReplyDelete