FOLLOWERS

Thursday, January 20, 2011

Suka buat research?



Bermula jam 9.30 pagi, fazo and my friend mula bertolak dari seksyen2 shah alam menuju ke Pasar seni. Tujuan utama kami adalah bagi melengkapkan Kajian berkenaan element Melayu. Sampai diPasar Seni pada jam 10.45 pagi.Di Pasar seni terdapat pelbagai barangan yang begitu Artistik dan menarik. Pelbagai barang2 cendaramata yang menarik dijual di sekitar Pasir Seni….ermmm....bestnya…”padahal beribu2 kali dah pegi” (Bosannnn).

Bagi pelancong mungkin tempat yang sesuai untuk mereka lawati. Ini kerana disana kemungkinan pelancong boleh membawa pulang cendaramata yang menarik seperti Kain sarong, Batik, painting, permaianan tradisional dan pelbagai barangan lagi yang menarik..

Perjalanan diteruskan lagi, kami terus bergerak dari Pasar Seni ke KLCC..woww….tu yang best tu…boleh shopping…apa yang menarik diKLCC? Ermmm..bagi fazo..fazo lebih suka menenangkan fikiran dengan membaca buku yang terdapat di Kinokuniya.Bukan apa? Buku kat sana best2..dan paling penting x der sapa yang nak ganggu (Lonely la pulak )….hahaha.
Buku kat Kinokuniya harganya memang tak boleh cakap apalah…mahalllll giler kowt..it’s ok..kalu korang dah kerja.hahaa….

Selain fazo pergi Kinokuniya sempat lah juga melawat Butik-butik seperti Chanel, Hermes, G.Amani, Gallery Petronas dan juga Pucuk Rebung.
Walaupun agak kepenatan, kami enjoy because apa yang kami mahu untuk dijadikan bahan Kajian itu tercapai..alhamdulilah because dimakbulkan…thanks sangat-sangat kepada kawan-kawan yang banyak membantu fazo…19.01.2011

No comments:

Post a Comment